· 

دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک

سلام بر همقطاران عزیز. من کاظم سهرابی هستم و دو سال پیش به همراه همسر و تنها فرزندم که پسر هست به ترکیه و شهر استانبول مهاجرت کردیم. من میخواستم با ایجاد این وبلاگ علاوه بر اینکه تجربه های خودم را در خصوص مهاجرت به ترکیه و اقامت در این کشور با شما به اشتراک می‌گذارم به همه کمک کنم که از سو استفاده ها و سود جوهای بازار دوری کنند و در امان بمانند.

چرا ما مهاجرت به ترکیه را انتخاب کردیم؟

برای ما نکته ای که وجود داشت این بود که ما قصد داشتیم به دلیل فعالیت‌های مالی من در محیط بین المللی بلافاصله پاسپورت یک کشور دیگر را بگیریم تا بتوانیم از آزادی های تابعیت ترک استفاده کنیم.

 

در میان کشورهایی که وجود داشت فقط ترکیه بود که در عرض سه تا چهار ماه به من و خانواده ام شهروندی میداد. منتها برای این موضوع ما میبایستی وارد پروسه خرید ملک در ترکیه می شدیم.

این تنها راهی بود که میشد با سرمایه گذاری به سرعت محدودیت های تابعیت ایرانی را کنار بگذاریم و بتوانیم در محیط بین المللی آزادی بیشتری برای فعالیت های مالی بدست بیاوریم. 

پاسپورت ترکیه با خرید ملک

دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک

اگر اطلاع داشته باشید در حال حاضر امکان پذیر است با خرید ملک در ترکیه به میزان 250 هزار دلار به صورت مستقیم تابعیت و شهروندی این کشور را  دریافت کنید. این همان روشی هست که در سایت‌ها از آن بعنوان دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک یاد میشود.

در این روش شما باید با همراهی یک وکیل متخصص سرمایه گذاری و مهاجرت ابتدا مورد سرمایه گذاری خودتان را انتخاب کنید.

خواهشی که دارم این است که اصلا با این موضوع شوخی نکنید. وکیل مهاجرت ما که خداوند حفظشان کند آقای مسعودی، می گفت این مرحله مهم ترین کاری است که در پروسه اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک هر کسی می‌تواند انجام دهد!

ما آن زمان متوجه نشدیم که ایشان چه می‌گویند اما وقتی به ترکیه آمدیم و دیدیم که چقدر سر مردم کلاه رفته و از آنها سو استفاده شده تازه فهمیدیم که منظور ایشان چه بوده.

با توجه به حساسیت بالای مرحله انتخاب مورد سرمایه گذاری که در مساله ما همان خرید ملک در ترکیه بود وکیل ما خیلی زحمت کشید.

خرید ملک در ترکیه

انتخاب ملک جهت خرید ملک در ترکیه

ما فکر می‌کردیم که هر ملکی را می‌توانیم انتخاب کنیم. این تصور ما لود که از تهران با خود آورده بودیم اما بعد از صحبت‌های وکیل مان متوجه شدیم خیلی از ملاک‌ها و معیارها را باید برای خرید ملک در ترکیه در نطر بگیریم. علاوه بر استانداردهای سرمایه گذاری و حقوقی باید حواسمان به مسائل مهاجرتی هم می بود. باید یادمان می‌ماند که هدف ما از این کار در نهایت دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک بود. وکیل مهاجرت به ترکیه برای ما لیستی از املاک تایید شده که با خیال راحت میشد بین آنها انتخاب کرد با وسواس بالا تهیه کرد. ما هم با حوصله بهترین گزینه ها که با سلیقه ما همخوانی داشته باشد را انتخاب کردیم و وکیل ما همه مراحل مربوط به قرارداد و سپس مهاجرت را انجام دادند.

نتیجه گیری بحث

نکته ای که بعد از این مطالب می‌شود آن را در نظر داشت این است که برای مهاجرت به ترکیه اصلا به تنهایی وارد میدان نشوید. این ماجرای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک پیچیده تر از آن است که به نظر می‌رسد. به بنگاهی ها و آژانس‌های متفرقه اعتماد نکنید و حتما تلاش کنید کار را با وکلای مهاجرت متخصص انجام دهید

Write a comment

Comments: 0